Hvis du eier et e-handelsnettsted, er det ekstremt viktig at du vil være klar over hva du selger i teksten på sidene. Husk at du ikke har flere produkter i kategorier som ikke er relevante, det er bare forvirrende for kundene dine og gjør den generelle beskrivelsen av harddiskkategorien. Så selger du tepper, har matkategori, selger ni garderobeskap, har en garderobeskap med forskjellige slike produkter. Med mindre noen teppe eller garderobeskap har en redusert pris, kan det også være smart å markedsføre dette på første side av din e-handel.
Alt dette gjelder også salg av kjente merkevarer, men med merker må man være enda mer briljant i hvordan man skal strukturere og fremfor alt presentere de solgte varene. For eksempel må du være enda tydeligere i produktets tekster, fordi andre selgere også selger de samme klærne fra samme merke. Da vil nettstedstrukturen med separate menyvalg for hvert merke, rangere bedre fordi det anses mer relevant enn konkurrenters sider med det merket. For eksempel kan du ha en side for LMC-merkesiden, produktlinker på produkter som LMC campingvogn, etc. Med en enkelt side for samme merkevare kan kundene finne alle LMC-produkter du selger.